måndag 10 oktober 2011

Louisiana

Foto: Formelle Design

En lisa för själen skulle man nog kunna kalla ett besök på
vackra konstmuseet Louisiana i Danmark. Utställningar i
världsklass och en miljö "to die for". Har du aldrig varit
där rekommenderas ett höstbesök - perfekt att strosa
runt och kolla in konst, dansk arkitektur när den är som
bäst, shoppa loss i den fina museishopen och avsluta med
en riktigt god fika i caféet med bästa utsiken. Det gjorde
jag för nån vecka sedan i alla fall...

//Milli


3 kommentarer:

  1. Och bästa tjejerna :-) Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Tänk, vad sugen jag blev att resa till Danmark ;)

    Tack för kommentaren på min blogg, nu hittade jag till er! Hit kommer jag gärna igen!

    SvaraRadera
  3. Så sugen jag blir på att åka dit....Härliga bilder! Kram Johanna

    SvaraRadera