lördag 15 oktober 2011

Inspirationsdag med Formelle Design














































Foto: Formelle Design

Jag och Milli har haft två härliga inspirationsdagar i Skåne där vi fått frossa i det vi
brinner så för, nämligen Formelle Design. Vi har planerat vad som komma skall,
hämtat grafiska blad från tryckeriet, hälsat på Daniella i sin fina butik Inreda Utreda 
för påfyllning av blad, shoppat hos henne och fått härlig inspiration. Sen avslutade vi
det hela med att möta upp duktiga fotograf Lo för att få lite schyssta bilder på oss.
Trött och lycklig är jag nu hemma och ska njuta av en mysig pizzakväll med
bästaste mannen. I morgon blir det till att jobba vidare på allt spännande
vi pratat om och har framför oss.

//Johanna

4 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt givande och inspirerande helg- härligt! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Super mysigt att ha er på besök i dag och jag hoppas få se de fina bilderna på er snart:)

    Kul att du blev nöjd med halsbandet. Sålde slut direkt!! Kram Daniella

    SvaraRadera
  3. Låter som en riktig toppendag i mina öron. Härligt! Och så fick ni komma till Daniella. Jag längtar sååååå tills jag kan få bilen att rulla dit. Har en bit att åka tyvärr. Kramar Kicki

    SvaraRadera
  4. Åh vad härligt det låter. Blir spännande att se vad ni har för planer framöver. Kram

    SvaraRadera