söndag 30 oktober 2011

Formelle Design på väg till Gotland

























Foto: Formelle Design

Vi är stolta över att att kunna meddela att gotlänningar
och gotlandsturister snart kan köpa Formelle Designs
tryck direkt på plats på ön i butik Berså i Tofta. Ett
paket med handplockade tryck är strax på väg över havet
med destination Gotland. Jag hade gärna agerat brev-
bärare själv, för Gotland är ju så mysigt, men det får
kanske bli nästa gång istället. Kolla in butiken här.
Och om du tycker det känns långt till Gotland kan
du för all del kika på trycken och beställa dem här.

//Milli

3 kommentarer:

  1. Med risk för att framstå som rätt korkad måste jag ändå erkänna att jag inte har fattat att man kan beställa grafiska tryck här.... Men nu var jag inne och såg att det fanns en hel del snyggt. Återkommer om det! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Åh...jag längtar !! :)
    Mvh
    Maria

    SvaraRadera
  3. Vi har inga korkade läsare! :-) Det är nog bara vi själva som är lite otydliga och luddiga i kanten. Beställ trycken dirket från oss på kontkat@formelledesign.se eller via signerat.se.
    Maria, paketet kommer till dig redan på torsdag så jag hoppas du har butiken öppen då, annars hör av dig!
    //Milli

    SvaraRadera