tisdag 11 oktober 2011

Hejdå sommar och välkommen kyliga höst































Foto: Formelle Design

Efter att i två dagar suttit och frusit på mitt kontor på jobbet så inser jag att
sommaren är slut och hösten här. Dags att packa ner sommarklänningen och ta
fram varma tröjorna. Idag hade jag min tunnaste vinterjacka på mig med de
nyinköpta vinterstövlarna till och det kändes faktiskt riktigt bra. Är man bara rätt
klädd så man slipper frysa så är hösten inte så dum med sin friska luft och
underbara färger. Så nu är jag redo och rustad för den kyliga tid som väntar.

/Johanna

5 kommentarer:

  1. Finns ju inga dåliga väder bara dåliga kläder- eller hur var det nu;) Jag frös som en tok i morses, så nu har jag tagit fram en varmare jacka tills i morgon;) kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Tack för er kommentar! Fin blogg ni har!

    SvaraRadera
  3. Tjena!

    Vilken fin blogg. Kikade på den fina klädställningen :)

    - Jenny

    SvaraRadera
  4. Ja, allt har sin tid, även sommarkläderna. Jag hade min varmaste kofta idag, det var riktigt varm och gosigt. :) /Nellie

    SvaraRadera
  5. ..men vilken vacker klänning!!
    Ha en fin söndag!
    Hälsningar
    Ulrika

    SvaraRadera