onsdag 14 september 2011

Nytt på silverfronten



















Foto: Formelle Design

Hösten är inte så dum ändå. Då får man vara inne och
pyssla med gott samvete och alla roliga kurser startar
upp igen efter sommaren. Jag älskar min silversmides-
kurs som ger mig både inspiration och något konkret
för både händerna och hjärnan.

Det bästa är att man får umgås med en massa trevliga
människor i världens mysigaste verkstad i mysigaste byn
Viken, och att man kommer hem med en massa fina
smycken som man kan börja använda på studs. Nyaste
tillskottet i smyckeskollektionen är ringen överst.
Känner mig nöjd.

//Milli

5 kommentarer:

  1. Åhh, det skulle jag också vilja göra. Viken säger du, vill du berätta mer om vem som håller kursen etc? Jag bor i Helsingborg så Viken är ju absolut inom räckhåll! :) /Nellie

    SvaraRadera
  2. Snyggt jobbat! Och vacker bild på husen!

    SvaraRadera
  3. Jo, trevligare kurs och kursledare kan man nog inte hitta.
    Googla Maria Wåhlin Guldsmed så hittar du hennes hemsida.
    /Milli

    SvaraRadera
  4. Åh vilken fin ring! Vad duktig du är, jag är imponerad.

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset! Hon verkar poppis för alla kurser är fulla just nu. :/ Hoppas du fortsätter dela med dig av det du skapar. /Nellie

    SvaraRadera