torsdag 8 september 2011

Finfika på Gunnebo Slott































Foto:  Formelle Design

Oj, tiden flyger. Nyss var det helg och nu är det torsdag.
Anledningen till att tiden flaxar iväg extra snabbt just nu
är att jag precis bytt jobb och det tar vädligt mycket tid
och energi att sätta sig in i allt det nya. Men roligt är det
och jag ska nog få kläm på det snart hoppas jag.
Hann i alla fall med en sväng till Göteborg i helgen och
passade på att ta en fika på väldigt vackra Gunnebo Slotts
Kaffehus och krog utanför Mölndal. Så fint var det där och
tala inte om kakorna! Hembakat, kravmärkt och bara
så gott! Rolig lekplats för barnen, fina byggnader, miljöer
och interiörer, fantastiska odlingar av grönsaker och en
trevlig liten shop. Ett riktigt guldkorn!

//Milli

3 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg ni har! Härliga bilder!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ett underbart ställe. Jag åt lunch där några gånger när jag jobbade i Mölnlycke.

    Jag önskar dig en härlig fredag!

    SvaraRadera