onsdag 7 september 2011

Förkylning och färgfunderingar







































Foto: Pressbilder från Alcro

Regnet smattrar mot rutorna och jag ligger nedbäddad i sängen i
dunderförkylning. Orkar inte göra mycket så läser lite pressmeddelanden
och ser vad som händer och sker. Funderar lite kring färger till vårt sovrum
och inspireras av Alcros nya kollektion ad.natur med nya nyanser av de
populäraste färgerna. Inte lätt det där med färger men jag lär få ligga i
sängen ett tag till innan jag är pigg så jag har nog lite mer tid att fundera...

//Johanna

4 kommentarer:

  1. Din stackare....förkylningar kommer som ett brev på posten just nu! krya på dig. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Fler som ligger nerbäddade ser jag. Usch och fy för det.. Hoppas vi kryar på oss båda två snart!

    Kram
    /Johanna

    SvaraRadera
  3. Hoppas du hittar inspirationen så du blir frisk... Snygga "vita" nyanser. Krya på dig!
    Åse

    SvaraRadera