tisdag 27 september 2011

Moodboard - nytt kök




Bilder från Bo-laget, Inreda.com och Granit

Fabrikens tisdagstema är igång igen och veckans uppgift
blev att göra en Moodboard. Eftersom jag snart får flytta
in i mitt nya hus, där bl.a. köket måste fixas till, tog jag till-
fället i akt och spånade köksinredning. Köksluckorna är
redan blåa, men nya handtag/beslag skulle sitta fint och ett
linoliumgolv i svart och vitt måste jag bara ha. Vitt klassiskt
kakel ovanför arbetsbänken och en ny bänkskiva är nog
också på sin plats. Ska bli kul att hugga tag i detta ganska
överskådliga projekt, där stommen faktiskt ska bevaras.

//Milli


4 kommentarer:

  1. Härligt att du har med en "verklighetsbild" så vi får hänga med från start- innan du fixar till det. Skön inspiration/ moodboard du har samlat- långbänk gillar jag...Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Det låter spännande, kul att ha ett sånt projekt att se fram emot!

    Kram Elina

    SvaraRadera
  3. Det gäller att kunna se möjligheterna! Ser fram emot att följa renoveringen (om du vill dela med dig av den förstås). /Nellie

    SvaraRadera
  4. Vad roligt med köksrenovering! Blir ju så mycket roligare att laga mat när man har ett fräscht kök att vara i. Ser fram emot att följa renoveringen!

    SvaraRadera