torsdag 20 januari 2011

Sommar med Vågö




















Foto: Livet Hemma

Som jag slet för några somrar sen för att få tag på två svarta Vågö
stolar, designade av Thomas Sandell.Till slut lyckades jag men fick
tyvärr aldrig tag på pallarna till. I vår kommer den tillbaka till Ikea
som efterlängtad repris och jag håller tummarna för att den kommer
i svart och med pall för då vill jag köpa. Det fina brickbordet på
bilden kan jag tänka mig till och lite fler solcellslampor. I mina
Vågö, under eken på våran gård trivs jag att sitta och mysa på
sena ljumma sommarkvällar. /J

2 kommentarer:

  1. Den stolen är inte riktigt min grej, snygg att titta på men den ser inte speciellt skön ut för rygg och rumpa att slappa i under en ek ;)!

    Ha en mysig TGIF och helg!

    SvaraRadera
  2. Den är skönare att sitta i än den ser ut, och blir ännu bättre med pall till tror jag. Men jag lovar du ska få en skönare stol när du kommer och hälsar på :D

    Ha en jätte skön helg ni med!

    /J

    SvaraRadera