tisdag 10 maj 2011

Några av mina favoritplatser


























Foto: Formelle Design

Veckans tisdagstema på Fabriken är
"Favoritplatsen hemma". Jag har många
sådana men valde att visa mina utomhus
favoriter. Den första bilden är en hörna vi har
utanför köksfönstret där vi sitter mycket och
fikar och myser och som vi nu i vår köpt nya
möbler till. Den andra är min favoritgunga,
som jag är så enormt glad för, som hänger i den
underbara eken vid skogsdungen vi har vid vår
tomt. Där har det suttits mycket både varma
sommardagar när man behöver skugga men
även ljumma kvällar i kvällssolens sken. Åh,
vad jag längtar till sommaren! /J

Bidrag till Fabriken på tisdagstemat "Favoritplatsen hemma".

2 kommentarer:

  1. En sån gunga skulle man ha - Det är Ikea va? Fast jag har ingen trädgård så det skulle få bli hängande från taket, i så fall... Dina ställen ser i alla fall härliga ut båda två! //Petronella

    SvaraRadera
  2. Gungan är från Ikea men finns tyvärr inte i butik längre, bara en liten barnvariant. Jag hade turen att få tag på min på Blocket för några år sedan efter mycket letande.

    Må så gott!

    //Johanna

    SvaraRadera