tisdag 17 maj 2011

En kär pryl




Foto: Formelle Design

Att hitta en kär pryl hemma kan väl inte vara så svårt tänkte jag
men när jag väl började fundera så kom jag antingen inte på någon
eller så kom jag på för många. Hur svårt kan det vara egentligen?
Till sist så slog det mig att en av mina favoriter är nog ändå mitt
superfina Lisbeth Dahl paraply. Så fint i formen och i en alldeles
ljuvlig pärlemoraktig rosa ton. Som godis för ögat. /J

Bidrag till Fabriken på tisdagstemat "En kär pryl".

5 kommentarer:

  1. Ja, lite knepigt tema var det allt idag. Vilket underbart, underbart paraply! Förstår att det är en favorit!

    SvaraRadera
  2. Men åh, man blir ju alldeles kär! Inte visste jag att det fanns så fina paraplyer att köpa nu för tiden. Kram //Petronella

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Önskar att jag också hade ett så stiligt paraply! :)

    SvaraRadera
  4. underbart! så fin form!

    SvaraRadera