onsdag 18 januari 2012

Enkelt att känna sig välklädd




Foto: Johanna Eklöf/Formelle Design

Några av de saker jag inte kan få för mycket av är kläder
och smycken. Ett märke som jag skrivit om förut och som
är värt att skriva om igen är Plain Vanilla. Dom började
med smycken och nu har dom utökat med kläder i form
av klänningar, tunikor och sjalar. Innan jul träffade jag
Johanna som är en av stjärnorna bakom märket och
fick då frossa i allt snyggt de har att erbjuda. Kom hem
med en tunika/klänning som jag känner kommer bli
en riktig favorit och som jag enkelt kommer känna mig
välklädd i. Kolla in deras hemsida för att se allt det
snygga de har att erbjuda.

Clothing and jewelry are some of the things I can not get enough
of. One brand that I´ve written about before, and that is worth
writing about again is Plain Vanilla. They began with jewelry, 
now they´ve started making clothing such as dresses, tunics and
scarves. Before Christmas, I met Johanna who is one of the
stars behind the brand, and checked out everything neat they 
have to offer. I came home with a tunic/dress that I fell will be
a real favorite. Check out their website to see all that good
looking they have to offer. 


/Johanna



5 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Vilken fin blogg jag hittade här då!
    /Jenny

    SvaraRadera
  2. Tack för klädtipset - själv är jag skittråkig och går alltid runt i samma uniform; jeans och svart tröja... Borde nog göra något åt det faktiskt :) Roligt att du hittade in till oss!

    SvaraRadera
  3. Plain Vanilla har jag bara sett på bild, men de bilderna har definitivt gett mersmak!:)

    SvaraRadera