torsdag 18 augusti 2011

Rosa kärlek





















Foto: Formelle Design

När jag var liten så var hela mitt rum och min värld rosa och det
var utan tvekan min favoritfärg. Detta ledde till att jag fick en
överdos och därefter vägrade rosa mycket länge. När jag för
två år sedan fick en dotter så började det smyga sig in rosa allt
eftersom och nu ser jag mig själv köpa rosa inte bara till henne
utan på kläder till mig och till och med i inredningen utanför
barnrummet. Man är väl inte sämre än att man kan ändra sig :)

//Johanna

4 kommentarer:

  1. Hihi nä det är väl tur det, själv avskydde jag rosa som liten, och först nu märker jag hur det smyger sig in rosa saker både på kläder och på inredningsprylar....Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hehe. Känner igen det där. När jag var liten blev jag nästintill alltid klädd i rosa, spets och tyll. Under tonåren vägrade jag, men som du vet har även jag hittat tillbaks. Tror det finns något inbyggt i oss tjejer som gör att det är svårt att hålla sig borta från denna älskade hatade färg.

    SvaraRadera
  3. Härlig med rosa och du vet ju att jag gillar rosa kläder. Rosa pelargoner tillhör ju min favoritblomma som du säkert också vet.
    Kan tänka mig att det smyger sig in rosa lite här och där nu hemma hos dig ;)!
    Ha en mysig helg/ Kram Annelie

    SvaraRadera